1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11.00 dnia następnego.
2. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin pobytu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości.
3. Nie opuszczenie pokoju do godziny 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku gdy nie ma możliwości przedłużenia doby, hotel może komisyjnie spakować rzeczy gościa a następne umieścić je w przechowalni bagaży.
4. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, także w czasie trwania pobytu.
5. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokojach od godziny 7.00 do godziny 22.00.
6. Cisza nocna w hotelu obowiązuje w godzinach 22.00 – 6.00.
7. Gość hotelowy jest w pełni odpowiedzialny za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy, bądź osób go odwiedzających.
8. Odpowiedzialność hotelu za utratę lub uszkodzenie pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, w przypadku gdy nie zostaną one oddane do depozytu w recepcji.
9. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego prośbę pod wskazany adres, na jego koszt. W przypadku braku dyspozycji odesłania przedmiotów, przedmioty te hotel przechowa przez 2 miesiące.
10. Ze względów bezpieczeństwa przeciwpożarowego zabrania się zapalania świec oraz używanie takich urządzeń jak: grzałki czy inne urządzenia elektryczne niestanowiące wyposażenia pokoju, oraz hotelu.
11. Dzieci na terenie hotelu nie mogą przebywać bez opieki dorosłych.
12. Na kręgielni, w restauracji i innych punktach gastronomicznych, a także lobby barze, goście nie mogą przebywać w szlafrokach, strojach plażowych itp.
13. Na terenie całego hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia poza miejscami specjalnie do tego wyznaczonymi (pod groźbą kary finansowej w wysokości
3 000zł).
14. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu hotel może odmówić dalszego świadczenia usług na rzecz osób, które go naruszają. Osoby te zobowiązane są do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi hotelu, w szczególności zapłaty za wyrządzone uszkodzenia oraz niezwłoczne opuszczenie hotelu.
15. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy poprzez wyrządzenie szkody w mieniu hotelowym lub gościa, lub szkodę na osobie dotyczącej gości, pracowników hotelu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój hotelu.
Dziękujemy za przestrzeganie regulaminu
Pracownicy i Dyrekcja Hotelu.